relieved

Morsning Korsning

Woho äntligen så är jag anluten till internet. Min mamma körde ner mig igår och vi var här klockan åtta. Satt och drack lite te och sen åkte hon. Sen försökte vi koppla upp mig på på deras internet men det gick inte att ansluta. Fick lite smått panik men skulle fixa det idag istället och försöka ringa Anns bror som kan sånt.

Idag har Ann varit hemma med sin kompis och pluggat och jag har tagit hand om lilla Ebbe. Men fått hjälp eftersom hon har varit hemma och det har faktiskt varit väldigt skönt. Vi har även försökt hela dagen att ansluta min dator men det har inte funkat. Förrän när Carl kom hem och kom på en sak som vi inte hade provat och så gick det. Så nu är jag glad fast jag ska faktiskt erkänna att jag har hemlängtan. Tårarna har börjat samla sig och ögonen emellanåt och jag hade tänkt att ringa hem ikv och då kommer de flöda över. Känner mig lite töntig som har hemlängtan vid 20års ålder men ja sån är jag. Jag är en mes haha.

Nu kommer jag ha en massa tid att blogga så förhoppningsvis så ska jag göra det också ;)
Just nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag nog prata med familjen hemma innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0