stand up and shout

Morsning Korsning

Oj vilken dålig uppdatering! Jag ska försöka fatta mig kort. Igår morse gick jag upp kvart i sju och det vad helt tyst i huset. Kvart över sju var jag klar och gick ut från badrummet och det var fortf tyst och mörkt i huset. Så jag antog att antingen Lovisa var sjuk eller Ann hade bestämt sig för att inte åka till skolan pga av vädret och gick och la mig i sängen igen och läste. Gick inte upp förrän jag hörde ljud. Det visade sig att Lovisa hade haft 40 graders feber under natten och spytt flera gånger. Så Ann fick vara hemma. På förmiddagen kom Ann på att om hon visade mig lite mer hur hon vill ha sin städning (hon är verkligen lik Monica Geller!) så kunde jag få åka hem sen. Hon skulle ändå få vara hemma idag (fredag) så då va det onödigt att jag skulle vara där också. Jag blev så klart superglad och gick nästan direkt och packade mina grejer. Tog bussen in till Malmö kvart i sex och åkte hem med far. Överraskade Kajsa och mor när jag kom hem och Kajsa blev skiträdd när jag kom inspringande i vardagsrummet och skrek "surprise" hahaha.

Idag har jag städat mitt rum eller iaf försök,t är inte riktigt klar. Sen har jag varit och handlat med mor, lite mat osv till imorgon. Har lite kvar att göra men ska hinna göra allt innan det är dags.

Nu ska jag kolla klart på Rock Star och sen sova.
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll.


Kommentarer
Postat av: Erica

Oj.. 40 graders feber är ju jättemycket.. :/

2010-01-30 @ 14:01:14
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0