what a tough evening

Morsning Korsning

Idag var vi på utflykt i Trelleborg och jag gjorde ett impulsbesök hos Anns frisör som hon rekommenderade. Jag ska ta bild snart och lägga upp.

Carl skulle ut och resa idag så Ann är och lämnar av honom på flygplatsen vilket betyder att hon lämnar mig hemma med barnen. Allt har gått bra tills nu när Lovisa ska sova för hon ropar bara mamma hela tiden och är jättegnällig. Ebbe börjar också bli lite gnällig och jag är så trött på allt oljud och gnäll just nu. Jag vill nog lika myckegt som Lovisa att Ann ska komma hem just nu haha.

Lägger upp bild på håret sen när jag har tid för mig själv :)


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0