100711 - I won't let you down

Morsning Korsning

I fredags var jag ut på äventyr med Therése :D Vi tåg tåget upp till Kristianstad, hade lite picknick i Tivoliparken och sen gick en sväng på stan. Det var sjuukt varmt och jag trodde nästan jag skulle smälta bort! Men vi såg kändisar, tjejerna från gruppen Play gick runt på gatorna. De var typ mina idoler när jag var liten, vi var ett gäng tjejer som var de i mimfestivalen i 6an. Sen var de ju med i Made in Sweden för att återförena gruppen och hitta en ny sångerska.

Jättetrötta satte vi oss sen på tåget tillbaka till Lund. Jag fick springa för att hinna med bussen men jag hann ;) När jag klev av bussen så såg jag dock att jag hade tappat min favoritbandana *SOB*.

Therése aka Bunny

Picknicken

Igår var det sjukt varmt igen! Kajsa och jag tog ett dopp i havet och det var faktiskt kallt, skumt. Sen satt vi inne tills det var dags att göra sig i ordning och sätta sig i bilen hem till Kim på fest/chillkväll.

Kajsa och Kim

Hennes uteplats är så mysig och det var 30 grader i poolen! ;) Fast jag badade inte för jag åkte tidigt eftersom jag skulle hämta mina föräldrar i Lund.

Idag är det lika varmt igen om inte ännu varmare! Har redan tagit ett dopp i havet och t.o.m hunden badade även fast han hatar vatten! Nu ska jag snart äta lite lunch och sen ta mig in till stadsparken i Lund.


Kommentarer
Postat av: Bunny

HAAHA - skicka den bilden sedan va? ^^

Såå mysigt det var :D

2010-07-11 @ 22:16:06
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Är inte du rädd för åska? XD

2010-07-12 @ 09:25:39
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0