100302

Morsning Korsning

Glömde säga innan att när jag gick in i rummet här i Ljunghusen i morse så låg det en Hello Kitty påse på min säng. I den låg det ett par Hello Kitty flipflop, så söta. Blev jätteglad. Fick sen veta att det hade varit lilla Lovisa som valt dem haha, cute. De hade tydligen varit inne i en Hello Kitty butik när de var i Dubai.



Jag har fått ny inställning med hjälp hemifrån. Nu hoppas vi också att det ska hålla.
Ska kolla lite filmer från igår nu och sen sova. Ska vara uppe 7 imorgon och eftersom jag inte sov så bra igårnatt så behöver jag mer sömn nu.
 
Gute Nacht!


Kommentarer
Postat av: Bunny

ÅH, cute! :DD

2010-03-03 @ 08:55:08
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0