100315

Morsning Korsning

Helgen gick sjukt fort och det gillar inte jag. Kan vara för att man hade saker att göra så måste nästa helg gå ännu fortare, oh noes haha. Idag blev det ingen sångstund med Ebbe för han har blivit lite sjuk. Har fått lite feber och är lite förkyld. Ann hoppade sin föreläsning idag och ska snart åka och handla och sen ner till Trelleborg för att klippa sig. Jag ska försöka ta det lugnt idag faktiskt.

Har inte så mycket mer att skriva just nu. Tänker inte lägga på en outfitsbild för har ändå bara svarta jeans och en grå collegetröja på mig. Inte värt att se, tro mig haha.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Jag vill att hela denna veckan ska gå fort! Eller lagom fort så jag hinner plugga såklart :P För nästa vecka händer massa skojiga saker (förutom min tenta då ju :P)

2010-03-15 @ 13:51:29
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: oskar

okej, det låter ju jättebra! jag får nog ta och göra det tror jag ^^

2010-03-15 @ 19:07:07
URL: http://mrtasty.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0