100321

Morsning Korsning

Dagen började ganska segt idag. Men vid halv två så lyckades jag komma iväg till Lund. Där satte jag mig på café Mondo, där Katrin jobbar. Det var så kul att se min lilla Katrin ^_^ Även fast vi inte fick pratat så jättemycket för hon jobbade ju och det är klart man förstår att jobbet kommer i första hand! Jag köpte en jättegod vanillalatte av henne ;D

Nu sitter jag i min säng och gör ingeting. Det är faktiskt ganska skönt ibland att inte ha något att göra. Men jag tror faktiskt att jag ska sätta mig och läsa min bok nu. Sen måste jag packa också. Ljunghusen imorgon ju.

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0