100323 - boring

Morsning Korsning

Jag har tråkigt och jag är godissugen. Har läst lite i boken och även februarinumret av SOLO. Ebbe har sovit ganska länge nu och han ska snart få lunch så bäst att han vaknar haha. Han kommer ju inte att somna direkt efter lunch som han brukar eftersom han sover så nära inpå just nu.

För er som inte fattade min knepiga förklaring om sidorna i boken kommer nu bilder ;)

   
(klicka på bilderna för att få de större)

Jag ska nästa gång jag är i Malmö köpa nitar och börja på ett av mina projekt som ni får se sen. Även bilder till ett annat projekt är beställda och kommer förhoppningsvis denna vecka så jag kan börja på det i helgen. Några previews kanske kommer då också men annars inga bilder förrän det är klart ;)

Solen har trängt fram efter regnet så blir nog en promenad med Ebbe lite senare. Nu ska jag försöka slita mig från datorn och hitta på något.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Bunny

/svar/ Varför skrev du inte så från början då? XD

2010-03-23 @ 12:02:07
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0