100323 - tisdag slut

Morsning Korsning

Ännu en dag som gick fort. Ebbe sov väldigt mycket idag och tyvärr så utnyttjade jag inte den tiden till att göra något. Ist satt jag i sängen med datorn i knät. Jag tittade iofs på Hollywoodfruarna och kollade upp a-kassan lite men annars inget vettigt.

Det var jag som hämtade Lovisa på dagis idag och det gick faktiskt väldigt fort att få på henne jackan och komma ut men sen fastnade hon ute och började leka med Torsten -som går på hennes dagis- så jag stod och pratade med hans mamma ett tag som var supersjyst. Gillar henne :) Väl "hemma" så bakade vi chokladrulltårta och kärleksmums. Jag fick sitta själv och kolla på Desperate Housewives och Cougar town idag eftersom Ann har blivit förkyld och mår inte så bra så hon ville hellre sova. Hon ska iväg till en kursare i Höllviken och plugga imorgon.

Jag tror faktiskt också jag ska nanna tidigt idag. Har ändå inget att göra så kan lika bra sätta lite musik i öronen och försöka sova.

Gute Nacht!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0