100327 - It's raining today

Morsning Korsning

Efter lite att ha strykit lite tvätt så åkte Ann, Ebbe och jag till IKEA. Det var min första gång på det nya IKEA. Sen åkte vi in till Malmö och efter att Ann snabbt sprungit in på Triangeln för att byta en tröja så släppte hon av mig utanför stadshuset där jag väntade på far. Jag ringde honom flera gånger och tillslut svarade han och han satt i möte fast han hade sagt att han skulle kunna komma ifrån tidigt. Aja jag väntade iaf på honom eftersom det ändå var så skönt att bara sitta ute. Gick och köpte lite godis för det var ju trots allt fredag ;) och satte mig i solen. Jag svettades nästan där jag satt i bara tjocktröja, så underbart med värme! Trodde jag skulle vänta i 45 min men det blev 1 timme och 20 min. Aja jag kom hem tidigt än jag brukar så ska inte klaga.

Idag blev det inte riktigt som planerat men bra ändå. Mor och jag åkte in till Malmö för jag skulle köpa födelsedagspresent till Therése, kolla nitar och påskägg till Ann, Carl och barnen. Fick allt jag skulle förutom nitarna. Men jag är nöjd ändå! Det höll på att bli en mobil också eftersom jag får byta nu men det blev ingen som kanske tur var. Hann bara hem och äta en macka innan det bar iväg till Nova. Jag har hittat min drömmobil. Åh den är så fin. Får se hur det blir men vill så gärna ha den tihi.

Hoppas på att få träffa Katrin ikv.
Uppdaterar senare.

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Bunny

Varför blev det inga nitar? ^^

2010-03-28 @ 14:12:31
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

SV: Yes it is :D

2010-03-29 @ 12:35:41
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0