100330 - the change is good

Morsning Korsning

Dagen gick fort. Kajsa sov länge idag men gjorde ändå inget eftersom jag fick köra Lovisa till dagis och sen ställde jag mig duschen för att tvätta håret som tar lite tid. Vi bakade en ny sats med chokladbollar idag eftersom hrm vi "råkade" äta upp de andra igår hehe. Sen var det dags att hämta Lovisa från dagis och det gick väldigt fort idag. Jag gjorde sen mig snabbt i ordning och när Ann kom hem så fick vi låna bilen och köra först till Toppen för att köpa godis och sen vidare till Lund. Jag släppte av Kajsa vid en busstation (alltid sorgligt att säga hejdå till henne) och körde sedan vidare ut till Linero. Jag körde fel två gånger innan jag tillslut hittade en väg så jag körde rätt. Haha var sjukt irriterad för att jag inte kunde hitta men jaja jag kom ju fram iaf. Det var knytis (min uppgift var godis) och filmkväll hos Tova. God mat, lite tv och sedan spel. Stannade längre än vad jag egentligen hade tänkt för det var mysigt.

Nu ska jag sova :)


Kommentarer
Postat av: Bunny

Ah, thats why i missed you on msn :D

Kul kväll ju ^^

2010-03-31 @ 09:02:06
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du kom iväg och att det blev en mysig kväll.

2010-03-31 @ 11:26:52

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0