Human connect to human

Morsning Korsning

Idag har jag varit duktig och börjat rensa ut min garderob. Har bara en back kvar och sen är det ju iofs alla kläder som hänger också men ändå. Jag samlade ihop en hel sopsäck med kläder och det finns mer.

Skulle egentligen gått ut med Katrin idag men det blev en mysig hemmakväll hos henne ist. Först tittade vi på melodifestivalen med hennes mamma (jag som inte skulle kolla på det haha) och sen skulle vi kolla på film men det gick inte så vi spelade två olika fighting-spel på hennes xbox hehe. Sen satt vi och pratade lite innan det var dags för mig att åka hem. Det var iaf en riktigt mysig kväll och vi ska försöka gå ut nästa fredag ist :)


Anna und Katrin


Kommentarer
Postat av: KATRIN

Me likie!

2010-03-17 @ 22:47:34
URL: http://kena.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0