kommer våren..?

Morsning Korsning

Imorse var det toppen sen blev det botten. Sen upp och sen ner. Nu är det helt okej.

Idag är det mycket fint väder, riktigt vårlikt faktiskt. Igår var det ju bara sanslöst. Det snöade och var solsken omvartannat. Tog en x-tra lång promenad med Ebbe idag och sen ska jag gå och hämta Lovisa på dagis vid fyra. Funderar även på om jag ska laga mat ikv och om jag isf ska handla lite till det. 

Jag är ganska uttråkad just nu. Vill gå ut och sätta mig i solen för det ser så varmt ut men det är ju inte så varmt haha. Det blåser också så det blir lite kyligare. Nu ska jag se om Ebbe fortf sover och sen plugga in lite texter så de verkligen sitter.

Kände att det var läge för bild, dock en gammal.

Hugz


Kommentarer
Postat av: Bunny

Ja vädret är riktigt lurigt, det ser så mysigt ut men det är bitande kallt XD

2010-03-03 @ 14:57:35
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

SV: Ja men ellerhur, tänk dig en sommar i tyskland eller något :D

2010-03-03 @ 21:22:01
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0