oh scheisse

Morsning Korsning

Dagen har varit ganska lugn förutom när Lovisa kom hem. Hon är jobbig men jag börjar lära mig hantera det. Ni vet att man brukar säga att man är så trött på fredagar när det är slutet av veckan.? Jag tror det är lite samma på måndagar. Man är trött efter helgen och sen är det en ny vecka och då kan man känna lite ångest. Jag har haft det idag. Det märks på Ann också att hon är trött fast hon hade iofs varit uppe med ebbe igårnatt för han mådde inte bra. Så kanske inte så konstigt att hon var trött. Lovisa var likadan. Ann blev väldigt lätt irriterad på Lovisa idag. Onödig info ja men ändå.

Jag hör lille Ebbe ligga och hosta nu och det låter inte alls kul. Stackarn! Nu kl nio ska jag kolla på svenska hollywoodfruar hehe. Sen lägger jag mig nog och läser lite eller sitter med datorn en stund. Finns ingen inne på msn att prata med så kommer nog bli boken iaf. Sen ska jag sova tidigt för att de senaste två nätterna har det blivit mindre än åtta timmar sömn så behöver det.

Imorgon händer inget och samma på onsdag. På torsdag blir det väl babycafét i Skanör och fredag städning och sen hem.

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Hollywoodfruar in my <3 XD Speciellt Montazami! De andra är bara nasty XD

2010-03-15 @ 22:40:38
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

SV: Vad som händer nästa vecka? Bland annat så är det papis två födelsedagskalas, ganska kul ju ^_^ + Plus att tentan är förbi sedan XD

2010-03-16 @ 11:19:20
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

SV: Inte? XD Since jag inte hittar något annat kul än Humanoid-halsbandet så ska jag köpa fler muggar :D Tänkte mig "Band Total" och "Zimmer 483" eller "Bill" XD

Sedan ska jag nog ha en såndär charm till ett arbmband, dock inte bestämt vilken än ^^

2010-03-16 @ 19:33:30
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0