ready, Set, GOO!

Morsning Korsning

idag Idag IDAG!

Tänkte gå upp tidigt idag men inte så tidigt som min pappa trodde. Han kom in fem över halv åtta och frågade när jag skulle upp haha. Fick ett sms några minuter senare om att Caroline hade missat bussen och paniken steg hos mig (men det löst sig, hon hade inte missat den pjuh). Eftersom jag inte kunde somna om så gick jag upp ist och åt frukost.

Klockan är nu halv tolv och jag har inget att göra :s Håret och sminket är klart. Det mesta är nerpackat i väskan. Kläderna hoppar jag i innan jag åker för det inte ska få fläckar på sig hehe. Matsäcken kommer jag packa när jag äter lunch. Hmm sen är det inte så mycket mer. Har peppat med Therése på msn hela förmiddagen, woop woop. Ska nog gå ner och äta lunch snart så jag slipper stressa :)

Håll tummarna för att allt ska gå bra idag!
:D


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0