the world behind my wall

Morsning Korsning

Åh vad skönt det är att vara hemma. Det spelar ingen roll att mina föräldrar sover i varsin soffan, syrran är på sitt rum och jag sitter ensam på mitt rum, det är ändå hemma!

Jag kom på att jag glömde ju lägga upp en bild på rummet, gjorde ju om en del av en vägg förra söndagen. Lite surt att precis när jag blev klar med den så var jag tvungen att åka till Ljunghusen. Så fick inte tillfälle att ligga och beundra. Men det ska jag göra nu ^_^

Lite nya planscher och några gamla som satt där innan också men fått ny plats. Ska nu ligga i sängen och beundra väggen och sen ska jag faktiskt ta och sova. Ska försöka gå upp tidigt imorgon ist :)


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0