100329 - mysig dag

Morsning Korsning

I lördags åkte jag hem till Katrin och där var även hennes storasyster Nina. Vi satt och pratade och pratade och hade jättemysigt. Samtalämnena var kanske inte riktigt mysiga för vi pratade om läskiga sager som hänt och skräckfilmer, som jag hatar haha. Efter ett tag så säger Nina att klockan är två, hehe hoppsan. Vi glömde helt bort tiden och sen fortsatte vi ändå prata. Jag började klippa med ögonen tillslut och kollade klockan igen och då var hon tio över tre och Nina kom på att det var ju sommartid nu så klockan var ju tio över fyra! Jag undrade om jag verkligen var i skick för att köra hem. Katrin erbjöd mig sovplats hos henne men efter att jag gått upp och börjat röra på mig så blev jag piggare och bestämde mig för att köra iaf. När jag kom ut i friska luften så blev jag ännu piggare. Med lite TH att sjunga med i så klarade jag att köra hem utan problem. Jag var ändå hemma kvart i fem, hehe.

Igår vaknade jag tio i tio och gick upp. I övrigt så städade jag, tittade på missade tv-program på nätet, färgade håret, tittade på luftslottet som sprängdes, packade och slog in present. Så det var min söndag.

Nu är det måndag kväll. Kajsa följde med mig ner till Ljunghusen idag. Vi har haft en mysig dag. Gick jättebra att hämta Lovisa på dagis och vi hade så kul på vägen hem. Sen bakade vi chokladbollar och sen lagade vi mat.
Nu sitter vi och kollar på svenska hollywoodfruar. Så det ska vi fortsätta med. Byebye!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Härlig helg ju! :D

2010-03-29 @ 22:30:04
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0