100308

Morsning Korsning

Jag är tillbaka nere i Ljunghusen, kom ner igår kväll men denna gången är Kajsa med mig ;D
Så idag har vi varit på sångstund på Höllvikens bibliotek, spännande haha not men det var helt okej. Kul för Ebbe iaf.


Jättegammal bild! Du betyder så mycket för mig, tack för att du finns och för att du alltid stöttar mig! Det är obeskrivbart vad du betyder!
<3

Jag vet att jag lovade bilder och sånt om gbg-resan men det kommer. Idag ville jag spendera lite tid med min syster för det känns som om vi gör det för sällan :(
Sen har jag inte berättat om skidresan heller hehe, det kommer så fort jag har tid vilket jag nog snart har.

Just det grattis alla tjejer på internationella kvinnodagen. Passa på för det finns 364 mansdagar och 1 kvinnodag.


Kommentarer
Postat av: Bunny

364 mansdagar? :s

2010-03-08 @ 23:00:46
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0