will you ease the pain

Morsning Korsning

Dagens outfit:

T-shirt - Kajsas
Tjocktröja - Gina Tricot
Jacka - Primark
Byxor - BikBok
Skärp - Punkt Shop

I förmiddags åkte familjen till entré en sväng och sen var det snabbt hem innan jag satte mig i bilen igen och körde in till Malmö och träffade Caroline. Vi var först och åt på BK innan vi hämtade ut våra biljetter. Vi såg Alice in Wonderland i 3D. Åh så bra den var! Det tog ett tag innan man lyckades vänja sig men åh va bra det var och vilket djup filmen fick. Det var första gången jag såg en film i 3D hehe. Efter bion var hon dock tvungen att åka hem. Tack för en mysig eftermiddag vännen!<3

Ikv såg jag den nya serien Millenium som går på ettan. Det är ju som filmen fast med borttagna scener. Mycket bra tycker jag faktiskt den var.

Klockan är ganska mycket nu. Det var länge sen jag var uppe så här länge haha. Så aa ska snart sova :D


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0