100523 - jump around

Morsning Korsning

I fredags satt Kajsa och jag upp till nästan halv två och jamade haha. Det blir nog ganska bra ändå, hoppas jag.

Igår åkte vi in till Lundakarnevalen. Först irrade vi runt efter parkering och sen fick vi vänta jättelänge på att karnevalståget och vi hann inte ens se klart det för vi var tvunga att gå till bilen för parkering gick ut haha.
På eftermiddagen såg vi att både Kajsa och jag hade fått ett sånt här mail;

:D :D :D
Var så glad att jag hoppade runt i lägenheten haha!


Idag var jag och lämnade tillbaka ett par skor som jag köpte i fredags och köpte en bustier ist haha. Sen har jag bara chillat runt lite. Försöker fixa med resa och boende till Sthlm också.
Nu ska jag återgå till att göra ingenting. 


Kommentarer
Postat av: Bunny

Vad jam:ade ni? ^^

2010-05-23 @ 17:00:40
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0