101119

Morsning Korsning

Nämen tjena det var inte igår hehe ;) Kort sammanfattning av Lutz; mycket folk i början av öppning men sen inte så mycket. Man tröttnade lite på jobbet efter ett tag. Sista helgen jobbade jag inte till 21,30 utan det blev 19,15 på lördagen och sen 15,05 på söndagen och det var faktiskt väldigt skönt. Jag kommer dock att sakna allt folk man nu lärt känna!

Denna veckan har jag mest tagit det lugnt. I tisdag träffade jag finaste Annie och fikade med henne. En tjej som jag lärde känna på Lutz och som jag gillar jättemycket. I onsdags var jag hemma hos min lilla söta Bunnybest och tittade på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jobbade i torsdag på mitt nya jobb som testare på Sony Ericsson ;) Orkar inte gå in på så mycket mer detaljer men vi hade utbildningsdag då och sen ska vi jobba två veckor och de tror att de är v49-50. Ändå kul. På kvällen gick jag på bio med Alexandra och såg Harry Potter och Dödsrelikerna part 1 ;p Bra men läskig och lite sorglig.! Jag tycker definitivt att den är värd att se :)

Idag var jag i Lund hos min optiker och gjorde av med 1400. Det kostar mycket med undersökning och linser :(

Ikväll blir det nog myskväll hemma med antingen Idol eller film.

Åh vad jag längtar till imorgon!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Yaay nytt inlägg ^^



Bra att filmen var sevärd, jag längtar också till imorgon, så jag får se den! Hoppas du får skojigt imorn ^^



Och vi får se bakom kulisserna så snart det går! :D

2010-11-19 @ 20:23:56
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0