101125

Morsning Korsning

Igår jobbade jag som fritidspedagog/lärare i en 2-3. Det var lite läskigt att lämnas själv med barnen som lärare men det gick bra, de var snälla :) Jobbade heldag så när jag kom hem var jag riktigt trött och somnade direkt när jag la mig för att läsa. Min far var sen inne och väckte mig väldigt elakt med brandvarnaren! Jag blev skitsur. Den hade slut på batteri så han hade köpt nya och ville väl visa det. Hans ursäkt; jag visste inte att du sov. Haha jaja ingen större skada skedd ändå.

Idag är det inget jobb men mår inte på topp ändå så det är skönt med en hemmadag. Ska försöka ta och städa mitt rum och plocka undan lite i lägenheten. Sen ska jag bara ligga i sängen och läsa :D


Kommentarer
Postat av: Bunny

Vad lärde du barnen för nått då? ^^

2010-11-25 @ 15:13:25
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0