101018

Morsning Korsning

Jag har varit dålig på att uppdatera här. Jag har faktiskt inte suttit så mycket vid datorn den senaste veckan. Förra veckan så jobbade jag måndag till torsdag på tre olika ställen och jag hittade mitt favoritställe. 6årsavdelningen, där barnen älskade mig. Jag fick höra allt från att jag var fin, döläcker, tuff till att de ville jag skulle vara deras mamma och att jag alltid skulle jobba. Fick teckningar från barnen som jag satte in i en pärm. Blir glad när jag tittar på de :) Det var med sorg i hjärtan jag lämnade de i onsdags. Jag hoppas jag kan komma tillbaka dit fler gånger. Det har även slagit mig att jag tycker bättre om att vara på 6års och fritids än att vara på dagis.

I fredags var det inte jobb så jag var inne i Malmö och uträttade lite ärenden bl a hämtade ut konsertbiljetter (!) ;D På kvällen blev det myskväll med familjen.

I lördags var jag hemma hos Carolinefin. Tiden gick så sjukt fort och vi hade det så mysigt! Hon var hundvakt åt en jättesöt hund. Sen fick jag åka hem och äta middag med Kajsa och sen tog jag mig till Bjärred och hälsade på Per. Vi tittade på film, slutet av en dokumentär om andra världskriget på National geographic channel och sen på ultimate fighting champion innan jag körde hem. Satte på ett vänner avsnitt innan jag somnade och jag lovar att det spökade. Ljudet höjdes av sig själv tre fyra gånger utan att jag var ens i närheten av fjärrkontrollen! Jag såg på skärmen hur siffrorna gick upp. Det var sjukt läskigt! Men jag lyckades somna fort sen och inte mer har hänt efter det var jah vet så håller tummarna att det inte händer igen.

Söndag. Kajsa och jag var på flärd- och hantverksmässa i Alnarp. Köpte ett fint armband. Sen händer inte så mycket mer spännande. Vi var dock på ett väldigt flummigt humör hihi.

Idag gär jag inget...Ska se om jag kan söka lite fler jobb och sen ska jag nog sitta och virka lite. Träning ikväll och sen är det Ullared och Svenska New York fruar på tv innan jag tror att jag går och lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Ska du inte jobba mer på dagis, eller varför var det med sorg du gick därifrån? :O

2010-10-18 @ 18:25:18
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0