101026

Morsning Korsning

Det slog mig att jag nästan aldrig får några kommentarer nu för tiden. Men det beror väl på att jag sällan uppdaterar och när jag väl gör det så skriver jag inget intressant. Det händer inte så mycket intressanta grejer i mitt liv för tillfället. Varje dag ser ungefär likadan ut, går upp tjugo över sju och väntar på sms. Om det kommer något eller jag får ett samtal så blir det jobb. Om det inte kommer något eller om jag inte är snabb nog så brukar jag sitta vid datorn och söka nya jobb. Tråkigt eller hur!? På helgerna blir det antingen umgås med familjen eller försöka träffa någon vän.

Igår var faktiskt ett undantag från den vanliga grå vardagen. Jag var på Nova och fikade med min fina vän Alexandra. Först fikade vi på Kahls och sen gick vi i butiker. När vi började bli trötta tog vi en kopp te till på Kahls innan vi gick till Media Markt där mor kom och hämtade mig.

Idag var jag på ett möte på Arbetsförmedlingen så blev inget jobb för min del idag. Men imorgon och på torsdag blir det dock jobb. 9-15 imorgon och 8-16,30 på torsdag, money money money. Jusch.

Nu är det Desperate Housewives och sen Cougar Town innan det är dags för  sängen och sova :)


Kommentarer
Postat av: Bunny

Ja, man känner sig lite stel då vardagen blivit så tråkig helt plötsligt :(

2010-10-26 @ 22:42:52
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0