101010 - fuck

Morsning Korsning

Idag är det den 10/10-10 haha. Iaf denna helgen har gått fort man jag har ändå hunnit med en hel del faktiskt.


Fredag;
Skjorta - JC
Jeans - Loppis


Lördag;
Lackleggings - Gina Tricot
Skjorta - Carlings
Tjocktröja - H&M

I fredags fikade jag först med snyggaste på ett café här i Lomma. 13,30 var det dags för jobb på ett fritids på Karstorp. Det var bara till 15,30. Sen tog jag bussen in till Lund som för övrigt var 10 min försenad så jag fick springa till frisören där min mor väntade på mig. Hon hade precis blivit klippt och jag klippte bara till min långa lugg så jag kan se ordentligt igen. Efter det gick vi en snabb sväng på stan för vi skulle leta jacka till mig men ist kom mor hem med en ny kappa haha. Det blev sen myskväll hemma med Idol-tittande. Fel person åkte ut enligt mig, gillade Sassa! Tyckte hon hade så cool stil och älskar hennes sätt att sjunga.

I lördags åkte jag in till Malmö för att gå på jobbintervju på restaurang Tusen 2. Tyvärr blev det inget jobb men jag deppar inte för det. Jag gick på stan en liten stund sen för att köpa en jacka som jag hittat men det blev inte den för det kändes inte helt 100. Ist blev det en kofta från H&M (bild kommer när jag pallar haha), virknål och garn från panduro.

När jag kom hem slängde jag mig i sängen och satte på en film. Skickade iväg ett sms till Alexandra och frågade om hon ville hitta på något, vi sa på hennes fest förra lördagen att vi skulle träffas denna vecka och typ fika. Efter lite prat i telefon så packade jag snabbt ihop mina grejer, satte mig i bilen och körde till Gunnesbo. Vi gick till ICA och köpte pizza att värma i ugnen och lite godis. Efter maten och lite Buzz-spel så cyklade vi in till stan, först till Alexandras kompis för att hämta en sak där vi fastnade en lite stund innan vi cyklade vidare till Fellini. Dock cyklade vi ifrån där lika fort igen för de hade 20-års gräns. Så sjukt störigt, jag är ju 20 men Alexandra blir det inte förrän i början av december. Vi stack hem till henne och tittade på film ist och eftersom båda var trötta så somnade vi tidigt.

Söndag (idag) bakade Alexandra scones till frukost på hennes pappas vädjan haha men det var väldigt gott. Vi spelade lite Buzz, tittade på lite saker på internet  innan det var dags för mig att köra hem. Pratade lite med Kajsa när jag kom hem, kollade klart filmen jag började titta på igår eftermiddag. Har tvättat håret och sitter nu med myskläder och inpackning i håret. Det luktar som om det snart är mat så ska ta mig ner. Ska bara komma ihåg att jag måste skicka iväg några viktiga mail ikväll också.

Hoppas ni haft en bra helg!?


Kommentarer
Postat av: Bunny

Lät som en mysig helg ju! ^^

Du är så söt i din lugg! :D

2010-10-11 @ 14:30:45
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0