101007 - it never ends

Morsning Korsning

Igår åkte jag in till Malmö för att spontansöka lite jobb.

Skinnjacka - Primark
Tjocktröja - H&M
Tröja - New Yorker
Lackleggings - Gina Tricot


 Passade även på att köpa ny foundation, ny plånbok och även denna coola lilla högtalaren som man kan koppla till mobilen, iPoden eller mp3n ;D Riktigt bra ljud har den också.


När jag kom hem så låg där en avi från posten och jag sprang(!) dit för att hämta ut det. Eftersom jag hade sprungit och hade ny plånbok så fick jag inte ut min leg. Jag stod och kämpade jättelänge innan kassörskan säger att hon kan ta hela plånboken och skriva av det ist. Kunde hon inte sagt det lite tidigare liksom!?!

:D:D:D

There Is A Hell, Believe Me I've Seen It. There Is A Heaven, Lets Keep It A Secret.


Idag ska jag ta det lite lugnt. Söka jobb och sen ikväll ska jag sitta barnvakt.
Nu ska jag få på mig lite kläder och sen ska jag nog gå ut i regnet med Challe.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Vad var det i paketet? :O

2010-10-07 @ 14:33:42
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Aha! Det stod inte vad det var, det var det jag undrade bara :)

2010-10-07 @ 15:01:40
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Oli

BMTH koncert i Malmö på KB i januari!

Hoppas du kan komma!

2010-10-07 @ 22:15:21

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0