100904

Morsning Korsning

Jahapp.

Challe kom in till mig kvart över 6 så sa till honom att han skulle gå och lägga sig igen och det gjorde han, fast i min säng haha. Sen sov han där tills mitt alarm ringde och det var kl 9(!). Gick ut med honom och sen åt vi både frukost.

Sen dess har jag klippt i en tröja, provat att locka håret haha det såg kul ut! Inget foto finns för jag plattade ner det sen hehe.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska försöka komma på något att göra och sen måste jag ha något att göra ikväll! Vill inte sitta ensam som igår. Okej att det är skönt ibland men idag känner jag att jag vill göra något! Wish me luck. Lite depp blir man ju när man inte har något att göra.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0