100906

Morsning Korsning

Dagens outfit:

Leggings - H&M
Shorts - Shock
Tröja, egenklippt - New Yorker


Detta var min outfit till lunch ungefär. Jag har några tavelramar av metall liggandes på soffan och jag gick rätt in i de med knät. Gjorde så sjuukt ont att jag bara ramlade ner på sängen och grät. Så leggingsen fick åka  av. Otur att Challe sen hoppar på mig sen och vill ut. Fick ta på ett par knästrumpor och gå ut. De jag mötte kollade konstigt på mig när jag kom lätt haltande med shorts och knästrumpor och ett trashat knä. Men ja ja.

Idag har jag varit duktig och sökt lite jobb. Ska se om jag klarar av att träna ikväll, hoppas det.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0