100909

Mornsning Korsning

Grattis till Gustav en dag i efterskott!

Igår målade jag två av mina väggar men jag säger inte vilket färg än ;) Det kommer komma en bild sen när rummet är klart. Det tog nästan hela dagen att måla och på kvällen var Kajsa och jag duktiga och gick och simmade.

Jag har fortfarande träningsvärk sen i måndags, det är sjukt! Men idag har jag än så länge varit på kommunen och skrivit upp mig på vikarielistan till förskolor och skolor. Nu hoppas jag på en massa jobb :D Dock blir det samma skit som förra hösten. Det vill säga att jag kan inte riktigt planera något för att jag vet inte när jag får jobb :/ Rektorn för enhet Vinstorp ringde innan jag stack till kommunen och jag ska jobba imorgon, happii ;D
Det blev lite rörigt haha hoppas ni förstår.

Nu ska jag snart ta bussen in till Malmö på en arbetsintervju. Men jag vet inte om jag vill ha jobbet. Det är karaokevärd på en nattklubb. Vet inte om det är min grej egentligen och så men ska iaf dit och se vad det är och så får vi se sen :)


-Kat von D-


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0