100913 - better of...

Morsning Korsning

Igår kväll vid halv tio fick jag ett sms där de frågade om jag kunde jobba idag och så klart så tackade jag ja. Det gick bra idag och jag var på samma förskola, Strandängen, som i fredags fast på en annan avdelning. Idag har jag även fått veta att jag ska jobba på den avdelningen igen imorgon för de behöver fortfarande hjälp. På torsdag ska jag jobba, men det har jag väl sagt?!, fast på en annan förskola, Pilängen. På fredag samma skola, samma avdelning och även hela nästa vecka ska jag jobba på den avdelningen fast då är det bara mellan 9-12 men ändå. Så jag är typ fullbokad två veckor framåt.

Jag hade en liten känslosam eftermiddag men nu är det okej igen. Har precis spikat upp de sista tavlorna. Möjligtvis ska en tavla till upp men annars är rummet klart :D Ska nu ner och se om Kajsa fortf sover. Vi måste bestämma oss för om vi ska äta innan eller efter träningen hehe.

Hej och puss!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Härligt med massa jobb : )

2010-09-13 @ 21:17:06
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0