100919

Morsning Korsning

Den vanliga söndagsångesten idag då. Jag har varit duktig och gått och röstat även fast jag inte vet om det blev rätt, det är så svårt! Har även tjänat lite pengar idag för vi var och sålde en massa grejer på loppis i Malmö. Det var helt galet! Folk börjar ju liksom riva i allt innan man ena fått upp det. Jag flippade ut totalt, klarar inte av sånt höll nästan på att gråta. Så jag åkte med far hem igen istället och städade rummet. Blev precis klar med rummet, eller nästan iaf hehe. Har rensat lite mer, dammsugit, dammat och tvättat fönster. Hade tänkt att våttorka golvet också men har inte hunnit det.

I fredags var det faktiskt ganska kul att jobba :) Några av ungarna var så himla söta. Var trött när jag kom hem, tittade på Idol på kvällen och la mig tidigt.

Igår blev jag väckt av dörrklockan och jag blev skiträdd men det var bara mina föräldrar som inte hade nycklar med sig och Kajsa hade låst när hon gick till jobbet. Sen var mor och jag duktiga och gick och tränade. Tog en sväng på Nova när Kajsa slutade men jag mådde inte speciellt bra. Bytte min klänning till en strl mindre och sen gick som en zombie bakom de andra. Mådde lite bättre sen på kvällen och körde mor och far in till Lund för de skulle på fest. Kajsa och jag passade då också på att handla mat på Ica Kvantum.

Vi åt, tittade på dansfeber och sen lite vänner innan Kajsa somnade. Jag dukade undan allt och plockade ur och in i diskmaskinen innan jag gick upp på mitt rum och satte på en film medan jag väntade på att höra från mor och far. Jag försökte väcka Kajsa men det är typ omöjligt att få upp henne i soffan när hon väl somnat. Jag kände mig själv trött så stängde av och somnade. Halv ett ringde föräldrarna och sa att de ville bli hämtade. När vi väl var hemma igen så hade jag svårt att somna om så klart.

Nu tänkte jag gå ner och se om jag kan hjälpa till med maten.
TTYL!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Låter som en bra helg tycker jag ju! Vill se rummet! :DDD

2010-09-19 @ 19:55:57
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0