100920

Morsning Korsning

Idag var det jobb 9-12 på Pilängen, Humlan och när vi hade samling så ringde rektorn och kl 13 var jag på Strandängen, Sjöhästan till 16,30. Mer jobb än jag hade planerat och därför rök dagens planer, vilket var städa klart rummet, badrummet m.m.

Eftersom det var så kallt igår så hade jag jeans, långärmad tröja, t-shirt och tjocktröja och för att inte frysa när vi var ute så åkte vinterjackan fram och mor hittade ett par fodrade höga fake-converse på vinden när hon skulle kolla om det fanns mer att sälja. Skorna är Kajsas men hon är snäll och lånar ut de till mig då hon bara är inne på sitt jobb ^_^



Är riktigt trött nu och har huvudvärk. Har haft det hela dagen men är värre nu. Ska titta på Ullared och Svenska New York fruar innan jag nog faktiskt ska ta och fundera på att sova.

Imorgon är det jobb på Humlan 9-12.
Sen ska Kajsa och jag simma och ha lite "spa".

Ha en fortsatt trevlig måndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Oj oj så mycket jobb du får :D :D :D



Svar: Åh ja! Det har du ju rätt i! Fast det känns inte så farligt eftersom jag viste att det bara var en natt liksom, nu är det hur många nätter som helst emllan och jag vet inte när jag får träffa honom :(

2010-09-21 @ 11:02:49
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0