100927 - You don't want me, you don't need me

Morsning Korsning

Tjosan hejsan svejsan. Det har varit lite dåligt med bloggandet denna helgen. Kan berätta lite snabbt om vad som hänt. I fredags slutade jag jobba 12 och då träffade jag snyggaste och vi stack ner till bageriet och åt lunch/fikade. När jag sen kom hem så städade jag och på kvällen vid tio fick vi gäster, min ena faster och hennes man.

I lördags gick vi upp tidigt, de vuxna skulle till Tyskland och Kajsa och jag skulle åka till Lödde för att träna Zumba. Ledaren för detta passet var dålig och man hängde inte med alls så därför blev man inte speciellt trött. Vi duschade, gjorde oss i ordning och åkte sen till Center Syd. Blev bara shoppat ett nagellack och hårpiller. Vi tittade på en modevisning och sen stack vi till ICA Maxi där de bjöd på tårta, kaffe och popcorn!! :D

Söndag var det egentligen planerat med träning med det blev inställt för ledaren var sjuk. Men Kajsa och jag gick istället till Lindallén där de hade 10% på sina produkter och en massa gratis prova på saker. Jag fick lite massage och jäklar var det gjorde ont! Trycka ut spänningar och knutar. Jag har fortfarande jätteont! Fick även en kinesisk face-reading. Det var riktigt spännande! Han kunde berätta en massa saker om en genom att bara kolla på ansiktet. Väldigt spännande men också väldigt läskigt!

Idag har jag inte fått någt jobbsms alls så har suttit vid datorn, sökt lite jobb och var även och lämnade mitt CV på Kajgatan 34.

Ska snart iväg och posta brev och sen handla lite.
Peace out


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0