100928

Morsning Korsning

Fick jobbsms i morse och ringde tillbaka några gånger men det var ingen som svarade. Jag gick upp och bestämde mig för att göra mig i ordning och sen ringa igen. Precis när jag tänkte ringa tillbaka så fick jag ett sms om att platsen var tagen så det var ju lite otur. Gick ner för att äta frukost och då fick jag ett nytt sms men där fanns inget nummer att ringa tillbaka på så där var inte så mycket att göra.

Nu sitter jag i sängen med datorn i knät och tänker börja söka fler jobb.
Önska mig lycka till :)


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Tack vad kul :D Den är dock inte klar än, men det tar såån tid att fixa med alla bilder XD

2010-09-28 @ 13:58:17
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0