110407

Morsning Korsning

Ojojoj vad det har hänt saker nu hehe. Vi har i alla fall fått vårat internet att fungera nu vilket är superskönt :) Okej jag skrev ju innan att jag skulle berätta om "gårdagen", vilket är i fredags. Som jag la upp på bloggen innan så vann jag en biljett till Adept-konserten. Det var awesome hihi! Även fast det var lite folk. Blev skjutsad in, fick en tröja köpt till mig, en plansch fixad och blev skjutsad hem. Vissa personer är för snälla! Men jag är tacksam.!

I lördags var stora dagen D. Om det är någon som inte fattat det så denna dagen var den dag då jag flyttade hemifrån(!). WAAH! Det var galet hahah. Jag har nu flyttat ihop med min fina vän Alexandra i en lägenhet på 55 kvm i Lund. Ganska centralt om jag får säga det själv. Vi har varsitt rum och varsin klädkammare, perfekt hehe! Det kommer att komma bilder lite senare. Har fortfarande inte fått upp mina saker på väggarna och behöver en byrå att ha i garderoben sen är jag nog klar.

Så hela denna veckan har i stort sett gått åt att fixa och vänja sig. Men jag tycker faktiskt att det inte känns så konstigt som jag trodde att det skulle göra. Vi har diskuterat att det kan bero på att vi bor två. I övrigt så jobbade jag i söndags, satt i biljettkassan för Trelleborgs FF på Swedbank Stadion i Malmö. Jobbade även i onsdags morse då jag delade ut flyers för cdon.com. Började 6,45...Men jag var lite smart och la fram kläder och bredde en smörgås och la i kylen kvällen innan så jag gick upp en halvtimme innan jag skulle gå (06,00) och hade redan det mesta förberett. Vi skulle nämligen dela ut till pendlarna. Vi hade fått 3 timmar på oss att dela ut 270 flyers och vi var 3 personer. Kan ju säga att jag fick båda jobben via Manpower men i alla fall Manpower trodde inte det skulle ta 3 timmar men att vi skulle få betalt för 3 timmar och fick gå efter det. Det tog 45 min!! Hahah det var lite skrattretande. Men fick mycket ut av den dagen, det enda var att när klockan var 11 så var klockan 15 för mig, det kändes så. Min mormor har varit och hälsat på och även syster yster. Fick tvn att funka och som sagt så har vi fått igång bredbandet :D

Nu orkar jag inte skriva mer haha men kommer att försöka vara mer duktig på att uppdatera nu. Kanske har mer att skriva om nu (troligen inte..) när jag har flyttat och bor själv för första gången eller ja själv och själv men utan mina föräldrar hehe.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Kiiiiim

Jag vill se din lägenheet juhb:D

2011-04-08 @ 17:26:43

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0