110409

Morsning Korsning

Igår var jag duktig och var ute och joggade vid nio. Duschade och sen satte jag mig vid datorn och försökte söka lite jobb. Det gick väl sådär haha. Lite senare kom mor och lämnade Charles. Jag har hundvakt i helgen då mina föräldrar är i Sthlm och lillasyster jobbar. Sen fick jag snabbt laga lite mat medan Alex gäster droppade in. Hon hade faddergruppen och sina nollor här på förfest innan de drog ut på nation. Per var här sen och höll mig sällskap. Vi kollade på Wedding Singer som gick på tv3.

Idag fick jag gå upp vid 8 för då hade Charles gnällt ett tag och ville ha uppmärksamhet. Sen tog det ett tag att komma igång och äta frukost och speciellt diska allt efter igår haha. Alex och jag bestämde oss sedan för att gå en långrunda men Challe. Vi gick ner till stan, Alex köpte glass, vi träffade på hennes föräldrar och Malte (deras hund). Sen gick vi en runda till stadsparken och inom en grönsaksbutik där det blev köpt sallad, rödlök och fetaost till min grekiska sallad ikväll hihi. Alex skulle sen möta upp en killkompis och gå till Konsum för att handla så jag tog med mig Charles hem och nu sitter jag här haha.

Ikväll blir jag ensam ett tag för att Alex ska hem och äta middag hos sina föräldrar. De ska tydligen ha gäster och de ska laga Alex favoritmat haha. Men jag ska ha lite myskväll, äta god sallad (förhoppningsvis), chipsen är köpta och har massa med te. Sen blir det att kolla ikapp Alex på Desperate Housewives haha.

Ha en bra lördag alla!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0