110412

Morsning Korsning

Idag har jag fyllt min nya byrå full med kläder haha :D Fått ganska bra ordning i klädkammaren nu vilket är jätteskönt. Nu är det bara mina fina tavlor/planscher, som jag ska komma på hur jag ska sätta upp på väggarna, sen är jag klar med rummet. Känns riktigt bra faktiskt.

Har tittat lite på Desperate Housewives, sökt jobb, betalat en räkning och bråkat med bredbandet men nu funkar det som det ska. Alexandra och jag hade också en liten fika där vi tittade på ett avnsnitt av How I Met Your Mother och sen pratade vi ett bra tag. Hon har nu satt sig för att plugga igen och jag ska läsa lite fler utbildningar och sen ska vi laga mat och sen traska upp till skolan. Blä, vill inte ut i detta skitväder!

Sneakpeak på byrån och ingången till klädkammaren.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0