110415

Morsning Korsning

I onsdags var jag hos min jobbcoach som är ungefär vid Nova. Sen cyklade jag till Östra Torn (kom lite vilse dock hehe men hittade tillslut). Cyklade sen till Netto nere vid Nova och sen hem. Åt lunch och tittade på Desperate Housewives och var sen ute och joggade. Efter duschen satte jag mig för att titta på ett avsnitt till och sen följde jag Alex ner till stan för att hon skulle köpa frukt och te och boka klipptid.

Igår var jag först hos jobbcoachen, igen. Kom därifrån tidigare än jag tänkt så hann hem och äta och torka och ställa in disken som Alex hade varit så duktig och diskat. Sen satte jag mig på bussen till Malmö för att fika hemma hos Sanna. Första gången jag var hemma hos henne och hon flyttade i januari haha. Hon bor jättefint tillsammans med sin pojkvän. Svart, svart, me likey. Sen gick jag därifrån, Kirsebergs torg, till Malmö Högskola för att ha föreläsning. Inte den roligaste men men.

Efter skolan satte jag mig på bussen till Lomma för att överraska min far som fyllde år. Grattis far! :D Vi åt god budapestlängd som Kajsa hade med sig från bageriet. Yumyum! Kajsa (övnings)körde mig hem sen. Alltid skönt att slippa bussen hehe.

Idag har jag sökt jobb och utbildningarna till hösten. Ska softa nu ett tag tills Alex kommer hem igen. Då ska vi snabbt äta lunch och sen cykla till Skrylle, gå en runda där och sen cykla hem igen. Det blir sen varma mackor till middag och sen film och godis på kvällen tihihi.

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0