110422

Morsning Korsning

Kul att man blir sjuk när man kommit hem till föräldrarna för att fira påsk. Sov på soffan i natt för det fanns ingen annan plats haha. Kunde först knappt sova och sen började jag frysa utav bara helskotta, hade 39,3 graders feber så det var inte så konstigt att jag inte mådde bra. Det är bara så himla typiskt att jag ska få det nu.

Faster Susanne och hennes man Joakim kom igår och vi åt god middag, pratade och hade trevligt. Idag åkte de med mina föräldrar till Danmark. De ska bo på hotell i Århus och sen imorgon ska de utom mor segla hem vår nya båt och mor ska köra hem bilen med släp och alla de grejerna. Så ikväll, denna långfredag, ska Kajsa och jag ha myskväll för oss själva och titta på film och äta godis. Det är redan köpt 1 kg hihi. Det är ju påsk *host host* haha. Mår bättre nu efter att ha tagit tablett och jag hoppas jag mår ännu bättre ikväll så jag orkar.

Nu har jag klagat lite och ska nu fortsätta kolla på Desperate Housewives.
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Trist att bli sjuk :(

2011-04-22 @ 13:50:24
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Ja, den var verkligen pinsam!

2011-04-26 @ 09:05:16
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0