110427

Morsning Korsning

Idag hade jag min första dag på mitt nya jobb. Jag är nu timanställd på Sony Ericsson. Sitter på avdelningen Installable Applications och håller på men inventering och prototyper. Jobbade mellan 9-5 idag och var riktigt trött när jag kom hem även fast jag inte jobbade superhårt hela tiden. Men jag har nu blivit förkyld så därför blev jag extra trött. Men jag ska dit igen imorgon så kämpa på hehe ;) Money money money.

Nä nu ska jag ta och sova och hoppas att jag inte blir sämre imorgon. 


Kommentarer
Postat av: kajsi

lööööv the picture! <3

2011-04-28 @ 08:11:12
Postat av: Bunny

Så kul :D

2011-04-28 @ 09:03:19
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0