110429

Morsning Korsning

Igår var det jobb 8,30-16,30. Var ganska slut när jag kom hem orkade knappt mer än att kolla lite på tv, gör i ordning två mackor och sen sitta i Alex soffa och titta på Desperate Housewives.

Idag är jag fortfarande förkyld och imorse trodde jag nästan att jag hade feber. Jag vill egentligen bara sätta mig i köksfönstret, invirad i zebrafilten och läsa en bra bok men istället så måste jag ta mig iväg till mitt första möte med arbetsförmedlingen i Lund och sen måste jag iväg och handla och borde egentligen städa rummet för det har blivit stökigt. Har inte orkat packa upp väskan sen förra helgen heller. Idag får det bli en slappedag tror jag så jag blir frisk någon gång!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0