110809

Morsning Korsning

Igår var det jobb i tre timmar och sen hem. Kom till Lomma och hann gå till hamnen men det kom en riktigt front precis och det började blåsa och regna jättemycket så seglarkursen blev inställd. Vi satt och väntade ut det en halvtimme och fick lite teori men det gick inte över.

Idag har jag träffat min snygga Sanna, mysigt som vanligt. Sen åkte jag med mor till Lomma och jag trodde faktiskt att seglarskolan skulle bli inställd idag igen för att det blåste mycket men nej haha. Vi stack ut ändå. Det var faktiskt riktigt kul även fast det blåste en hel del och det gick ganska mycket sjö (aka vågor). Utöver instruktören så är det två andra nybörjare som inte seglat innan och jag (som ändå har seglat mycket innan hehe).

Imorgon lovar de mycket vind så får se om det blir något då. Jag ska i alla fall vara på jobbet en stund och sen ska jag på typ en jobbintervju (har varit där innan men hon ville träffa mig igen och går det bra så börjar jag i september, woho!)

Nu ska jag ta det lite lugnt och sen ska jag gå och lägga mig tidigt.


Sån här båt seglar vi på skolan.
(bild från google)


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0