110811

Morsning Korsning

Seglingen blev inställd igår, det blåste alldeles för mycket! Lite tråkigt men samtidigt lite skönt. Istället fick jag besök av två små söta chipmunks som höll mig sällskap en stund. Mysmys.

Idag var jag på jobbet till tolv och sen stack jag en runda till stan för Kajsa bad mig köpa en tröja till henne och sen ut till Lomma. Hon hjälpte mig att klippa min tröja och sen skrev jag på den. Good to go for next saturday hehe. Vi tittade lite på tv och sen var det dags för mig att gå ut i regnet och ner till hamnen. Idag blåste det ganska lagom mycket men det regnade. Gissa om man blev blöt även fast jag hade fullt regnställ. Jag frös och sminket rann så jag såg ut som en panda och håret blev helt tilltrasslat haha. Vad gör man inte för att få vara ute på havet. Nu sitter jag i mina Thailandsbyxor och dricker te. Har börjat få upp värmen igen, superskönt.

Imorgon får vi se vad jag gör, är nämligen ledig. Dock är det segling igen på kvällen.

Ha det gött!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0