111207 - ny färg

Morsning Korsning

Två avfärgningar och en färgning senare: rödhårig igen! Fast mörkare denna gången eftersom jag var tvungen att bleka håret om det skulle bli så rött igen. Men det kommer ju att ljusna med tiden också. Min frisör valde att lägga en skonsammare avfärgning för att inte skada håret mer än vad det redan är. Nu varken känns eller ser det skadat ut vilket är skönt :)

Jag vill göra något roligt! Klockan är ganska mycket och det är för sent att höra av sig till någon och fråga om de vill hitta på något...Förresten när ska vi ha Harry Potter-maraton Therése? ;D Nu ska jag se om jag kan hitta någon film och kolla på och sen blir det nog i säng tidigt för jag ska upp till jobbet imorgon.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0