111207

Morsning Korsning

I måndags var jag hårmodell hos frisören där jag färgade håret sist. Dock så var det en färgkurs så det var säljaren från hårfärgningsföretaget som färgade mitt hår. Jag trodde att jag skulle få behålla min röda och bara färga utväxten men nope så var inte fallet. Jag sitter nu med lilarött hår (tänk den färgen som tanter har när de vill vara lite coola, den lilaröda) men rödcerise slingor. Jag kom hem och grät efteråt. Älskade min gamla färg som den var. Jag berättade för "min" frisör hur jag kände och hon sa att hon ordnar det. Tror hon förstod vad jag menade och ville göra mig glad igen (Vi var nämligen två tjejer som hade gått hem och gråtit). Så därför jag ska jag ner till frisören klockan 15 idag för avfärning och sedan färgning igen. Mitt stackars hår :( Som om jag inte redan har torterat det tillräckligt. Blir till att köpa inpackning och se till att ta hand om håret ordentligt! Ingen plattång, hårfön eller dylikt. Håll tummarna för att det går bra och att jag inte tappar allt hår!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Iiiiih! Så irriterande! Sure att det bara är hår och det går att fixa, men jag förstår i alla fall. Håret är ju håret haha! Hoppas frissan gör det rätt igen!

2011-12-07 @ 14:21:38
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Det är därför jag alltid låter samma personer fixa mitt hår. Har de gjort det en gång och man blev nöjd då, så vet de precis hur man ska göra igen ^^

2011-12-07 @ 14:51:23
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0