110209

Morsning Korsning

Jag och mina ursäkter. Anledningen till att jag inte har bloggat är följande; i måndags gjorde jag i ordning tvättstugan hela dagen och orkade bara inte blogga. I tisdag började jag att jobba 7,30 på ett fritids. Jobbade till ungefär 15 då jag var tvungen att gå och ta bussen till Lund. Hade en visning kl 16 som jag inte kunde missa. Sen åt Alexandra och jag middag på Wrap House innan föreläsningen kl 19. Mor var jättesnäll och lånade ut bilen så jag inte behövde vänta på bussen så var hemma ungefär halv tio. Orkade då inte blogga eftersom jag inte mådde så bra. Hade frusit hela dagen och mådde dåligt under föreläsningen.

Idag vaknade jag upp och var förkyld. Inte kul men lyckades iaf göra mig i ordning och åka med mor in till Sony Ericsson för att jobba. Började 9 och fick gå 14 då det inte fanns något för oss att göra. Jag tackar Henrietta som gjorde att jag överlevde dagen haha!

Kom hem och däckade i sängen. Har i stort sett legat här sen dess förutom vid middag och för en stund sen då jag pratade med mor. Fick reda på en rolig sak idag hihi ;D

Nu ska jag sova och hoppas att jag mår bättre imorgon.
Night!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0