110223

Morsning Korsning

Det blev inget med jobbet igår. Han sa att jag egentligen var lämpligare för jobbet men förstod att det blir svårt med pendling mellan Lomma och Kävlinge när man börjar 06,45, vilket man gjorde varannan vecka. Han förstod även att jag inte var jätteintresserad av det heller då han nämnde att det var praktik i en månad och sen visste det inte mer. Jag klarar mig inte på bara praktik-"lön" nu. Så det blev tyvärr inget men det är ju bara att fortsätta söka nya jobb.

Idag har jag varit hos optikern här i Lomma. Hittade nämligen ett par glasögon där igår när jag väntade på bussen och inte ville stå ute i kylan. Jag lånade hem dem och bestämde mig för att jag ville ha de så gick och beställde tid för synundersökning.

Har sökt lite jobb och nu sitter jag här och önskar att tiden ville gå liite fortare. Ska ta bussen om 40 min in till Lund och fika med Henrietta :D

Snön ligger på marken här..det är vinter igen :( Även fast det är fint så är jag trött på det.
Vill ha sommar!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0