110224

Morsning Korsning

Imorse åkte jag med mor och Kajsa in till Lund. Eller rättare sagt så här var det; Kajsa övningskörde till mors jobb där vi släppte av henne och sen bytte vi förare så jag körde. Vi körde en liten runda i Lund och Kajsa lekte körskolelärare. Sen släppte jag av henne vid hennes körskola och körde sen hem.

Nu sitter jag vid datorn och gör lite nytta hehe. Har fyllt i papperna till försäkringskassan så nu ska jag bara till arbetsförmedlingen och få de påskrivna så jag kan få lite pengar hehe. Förbereder mig även för kvällen genom att lyssna på Melody Club. Vi har en konsertanalys att göra på kursen som vi sen ska ha seminarium på. Hittade ingen rolig att gå på men sen tillslut så hittade jag Melody Club som faktiskt är ganska bra haha + att ikväll är det fri entré! Ska börja skriva lite på analysen nu också.

Ska försöka hitta lite jobb och söka. Kl 13 ska jag vara hos optikern på synundersökning och beställa glasögon och sen ska jag ta mig upp till arbetsförmedlingen. Fullt upp idag typ haha.

Ha en bra torsdag, det är snart helg ;D


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0