110225 - it should be easy

Morsning Korsning

Igår igår igår. Jag orkar inte skriva om allt eftersom jag redan har skrivit nästan en 5 sidor analys om det men kan säga så här. Det var bra!! Vi fick sitta och vänta hur länge som helst men det var värt det. Caroline och jag hade jätteroligt och Melody Club var riktigt bra! Just det vi var på en gratis konsert och såg Melody Club och jag bestämde mig för att skriva min analys till kursen på den här konserten. De spelade alla låtar som jag kunde och två nya. Det varade bara i 40 min men som sagt det var värt det.

Körde Caroline till Lund och sen hem. Satte mig direkt vid datorn och började skriva. Gick inte och la mig förrän 2 så imorse vaknade jag upp trött och med huvudvärk. Har funderat på att ta en tablett men försöker undvika det. Ska gå ner och hämta ett glas vatten tror jag och sen ta ytterliggare en titt på analysen som jag har hållt på med hela dagen känns det som (det har jag dock inte haha) och sen lägga mig i sängen och läsa lite.

Har inget planerat ikväll så det blir väl en sån fredag när man sitter hemma och försöker komma på något att göra och som slutar med att man går och lägger sig tidigt.

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0