110227

Morsning Korsning

Melody Club gick tyvärr inte vidare igår. De kom näst sist *sadface*. Dock gick Nicke Borg dirket till final, wiie. Haha. Tittade halvhjärtat på resten av programmet och sen var det Miss Secret Agent på kanal 5. Tjugo över tio fick jag ett sms från Henrietta som sa att de skulle dra till Lunds Nation om jag var sugen. Fick ju mitt studentleg i fredags så var intresserad av att börja använda det hehe. Man klockan var ganska mycket och jag satt i sängen i myskläder och kollade film. Var rädd att jag skulle ångra mig och jag inte gick men samtidigt visste jag inte om jag ville gå. Efter några minuters betänktetid så slängde jag mig upp ur sängen och gjorde mig i ordning på en kvart. Tog bussen 23,07.

När jag väl var framme vid Lunds så var det kö utanför och först fick jag inte tag på Henrietta. Fick lite smått panik men gick och ställde mig i kö och hon ringde tillslut mig. Först trodde jag inte att jag skulle komma in för de sa att det var fullt där inne och att vi kunde få vänta en halvtimme upp till en timme. När jag fick reda på detta hade jag redan stått där en kvart. Tänkte att jag skulle vänta max 10min och sen gå till bussen och åka hem. Men tur hade jag för först fick vakterna tillåtelse att släppa in fem personer (jag var dock inte där). Resten förutom två stycken framför mig valde då att gå. Sen släppte de in oss tre + en kille som trängde sig framför mig lite diskret en och en.

Mötte Henrietta där uppe och sen träffade jag Kim, Dóra och Ellen också. Tappade bort Henrietta så stod med Kim och de andra ist. Dansade och hade riktigt kul. Vi hade en magisk matta som vi tyvärr tappade bort sen. Klockan blev två lite för snabbt och jag var tvungen att gå för att ta bussen hem vilket jag inte ville.

Idag vaknade jag ganska tidigt. Åt frukost och packade sen ihop min dator, min bok och min plånbok och gick ner till Kajsa. Där tog jag mig en cappucino och satt och skrev lite på datorn.

Nu sitter jag och tittar på En Geishas Memoarer på tv. Klockan fyra kommer det en hit för att köpa min gamla cykel som far och jag gjorde i ordning igår. Lite klirr i kassan.



Hoppas alla haft en bra helg!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0